måndag 17 januari 2011

Canon 450 d

Hej på er!!

Måndag idag och det är = skola :(. Började kl. 08.20 och slutade 15.20 :/. Men imorgon slutar jag som vanligt 12.20 :DD<3.
Min vecka:
måndag: plugg
tisdag: plugg och sedan konfa :)
onsdag: plugg och sedan dans!
torsdag: stan med mamma och sedan plugg på kvällen.
fredag: skola, sedan hem till mamma(är hos pappa nu).
lördag: kompisar ?
söndag: Mässa, sedan antagligen kompisar efter det :)


Satt och pratade med mina föräldrar om kamera och födelsedagspresenter,
och så kom vi fram till att jag (nästan 100%) att jag kommer få en canon 450 d, eller någon annan, men helst denna. Happy!!! men sedan ska jag och pappa åka och kolla på andra kameror på media
markt, siba och el giganten ;). Jag fyller år den 17 april, så det är ju ganska lång tid tills
jag fyller år, men men!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar