fredag 14 januari 2011

äntligen helg!!! :D

tjeena !

äntligen helg säger jag bara! skoldagen var seg, började med matte klockan 8.20 och slutade med svenska 15.40.. skulle egentligen gått på stan med tina efter skolan, men hon stukade sin fot på gympan, så hon kan knappt gå :/, så det blev inge. imorgon vet jag inte vad jag ska göra.. men det får vi se ! ;) ha en bra helg allihopa !

Gamla & nya bilder på mig och mina
underbara vänner, älskar er!(dock inte bilder på alla)-
Konfirmationslägret i november<3 
Agnes & Matilda

Samuel & Adam

Agnes, Samuel & Alex

Eva, Agnes, Emma & Olivia

Klara & jag

Klara, Lovisa, jag & Alma

Sara L & jag

Linn & jag

Odessa, jag & Eva

Beata, Alma, Linn & Klara

Matilda

Alma

Bild 1. Lollo&jag. 2.Alma,Lollo&Klara
3. Isabelle,Sara L&Tina. 4.Sara F

Tina & jag

jag & Linnea

jag, Linnea & Elsa

Elsa & Linnea

Stina & jag

Klara,Issa,Eva,Tina,Sara,jag&Alma.

Det var massa bilder det ja!
See yaa!
Puss
/ H



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar